Merchandising

Το merchandising είναι μία δραστηριότητα που διαδραματίζει έναν ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στον τομέα του μάρκετινγκ, της προώθησης προϊόντων και της διαχείρισης των σημείων πώλησης. Είναι ένας μηχανισμός έλξης των πελατών με στόχο την ενθάρρυνσή τους για αγορά και επομένως την αύξηση των πωλήσεων. Στο χώρο των λιανικών πωλήσεων πρέπει να δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία των εξωτερικών χώρων του καταστήματος και της βιτρίνας, στη σωστή διακόσμηση και εκμετάλλευση του εσωτερικού χώρου και στη χρήση των εργαλείων του visual merchandising ώστε να γίνει αποτελεσματική τοποθέτηση και προβολή των προϊόντων.

Το merchandising αποτελεί σήμερα ένα πολύ σημαντικό εργαλείο της προώθησης προϊόντων στα σημεία πώλησης των προϊόντων καθώς το κατάστημα είναι ένα κρίσιμο και εξαιρετικά ελκυστικό σημείο επαφής για τον επηρεασμό του καταναλωτή και σήμερα πολλές αποφάσεις αγοράς παίρνονται στο σημείο πώλησης. Έχει μεγάλες δυνατότητες εφαρμογής σε όλα τα καταστήματα λιανικής πώληση. Από τα πολυκαταστήματα και τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης, τις τράπεζες, τα φαρμακεία, έως τα μεγάλα super markets όπου η φροντίδα και η παρακολούθηση των προϊόντων από τους merchandisers αναδεικνύει τα προϊόντα των προμηθευτριών εταιριών, αλλά ακόμα και τα περίπτερα όπου είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό για τα impulse προϊόντα (προϊόντα αυθόρμητης αγοράς όπως μπισκότα, σοκολάτες κλπ).

Για αυτό και οι σωστά καταρτισμένοι και εκπαιδευμένοι συνεργάτες merchandisers μπορούν να επιφέρουν σημαντική διαφορά στα επιχειρηματικά αποτελέσματα των εταιριών που επενδύουν στην σωστή προβολή και προώθηση των προϊόντων τους στην αγορά.

Διαχείριση και Διοίκηση Έργου

Η διαχείριση ενός έργου είναι μία αρκετά επίπονη εργασία. Υπάρχει ανάγκη σημαντικού εύρους υπολογισμών ακόμα και για έργα πολύ μικρού αριθμού δραστηριοτήτων. Ο αριθμός των δραστηριοτήτων των έργων αρκετά συχνά είναι αρκετές δεκάδες, εκατοντάδες ή και περισσότερες. Σε αυτήν την περίπτωση η πολυπλοκότητα της διαχείρισης έργων είναι πολύ μεγάλη και αντίστοιχα αυξάνεται η πιθανότητα λάθους όταν οι υπολογισμοί γίνονται χωρίς τη χρήση υπολογιστικών εργαλείων. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για το «Στέλεχος Διαχείρισης και Διοίκησης Έργου», ο οποίος έρχεται σε επαφή με τον ορισμό του έργου και τα βασικά του χαρακτηριστικά, με τις έννοιες «Πολυπλοκότητα» και «Αβεβαιότητα» των έργων καθώς επίσης και με τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να διαιρεθεί το έργο σε μικρότερα στοιχεία, όπως τα Υποέργα, τα Πακέτα Εργασίας και οι Δραστηριότητες. Τέλος, ο εκπαιδευόμενος έρχεται σε επαφή με εργαλεία λογισμικού, τα οποία υποστηρίζουν τη διαχείριση έργων.

Διεθνές εξαγωγικό εμπόριο

Ο βασικός ρόλος του μάρκετινγκ είναι πελατοκεντρικός. Το μάρκετινγκ αποσκοπεί στην πλήρη ικανοποίηση των αναγκών, επιθυμιών, προσδοκιών και απαιτήσεων του πελάτη μέσα από τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησης. Οι επιχειρήσεις στα πλαίσια ενός σωστού σχεδιασμού μάρκετινγκ οφείλουν να προβούν σε τμηματοποίηση της αγοράς και για να το πετύχουν αυτό, πρέπει, κατ’ αρχήν, να τμηματοποιήσουν την αγορά στην οποία δραστηριοποιούνται. Η χάραξη της στρατηγικής του μάρκετινγκ βασίζεται στη διαχείριση του Μείγματος μάρκετινγκ και τα τέσσερα εργαλεία του μείγματος θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν με τέτοιο τρόπο, ώστε να υπάρξει ένα συνολικά αρμονικό αποτέλεσμα. Οι πελάτες είναι το πολυτιμότερο κεφάλαιο της επιχείρησης. Η επιτυχία μιας επιχείρησης στον τομέα του μάρκετινγκ αλλά και η βιωσιμότητά της εξαρτάται από τη διερεύνηση της συμπεριφοράς των πελατών της. Έτσι, μια έρευνα αγοράς αποτελεί τη συστηματική συλλογή και αξιολόγηση πληροφοριών από τις κατάλληλες ομάδες πληθυσμού, με στόχο να βοηθήσει την επιχείρηση στη λήψη αποφάσεων με το μικρότερο δυνατό ρίσκο. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα ώστε να είστε πλήρως ενημερωμένοι για τις τελευταίες τάσεις στον συγκεκριμένο κλάδο.

Πωλητής Λιανικής

Το επάγγελμα του πωλητή σήμερα αποτελεί ένα από τα πιο συναρπαστικά, δυναμικά και, συχνά, καλά αμειβόμενα επαγγέλματα. Προϋποθέτει την ύπαρξη δεξιοτήτων επικοινωνίας, διαπραγμάτευσης και πειθούς και αποτελεί ίσως το πιο νευραλγικό κομμάτι κάθε επιχείρησης αφού είναι αυτό που, σύμφωνα με τον ορισμό που δίνουν οι περισσότεροι επαγγελματίες πωλητές, «φέρνει τα χρήματα στην επιχείρηση».Οι ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις, η δυναμική των παγκόσμιων αγορών και οι αλλαγές στη συμπεριφορά των πελατών, έχουν επηρεάσει σημαντικά τις τεχνικές και τις διαδικασίες της προσωπικής πώλησης αναδιαμορφώνοντας τον ρόλο και τη σημασία της. Έτσι, το επάγγελμα του πωλητή με τις κατάλληλες συνθήκες παρέχει μεγάλη ικανοποίηση αλλά και προϋποθέτει μεγάλο αίσθημα υπευθυνότητας για τα αποτελέσματα της επιχείρησης. Είναι άλλωστε γεγονός ότι περισσότεροι διευθυντές των μεγαλύτερων επιχειρήσεων σήμερα ξεκίνησαν τα πρώτα βήματά τους από το χώρο των πωλήσεων.

Στέλεχος Υποστήριξης Εφοδιαστικής Αλυσίδας

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για το «Στέλεχος Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας», το οποίο πρέπει να προσδιορίζει την έννοια της επιχειρηματικότητας και των logistics και να αναλύει τη σημασία τους στη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας. Απαραίτητη προϋπόθεση για ένα πλήρως καταρτισμένο Στέλεχος Διαχείρισης Εφοδιαστικής Αλυσίδας είναι η εξοικείωσή του με την Αντίστροφη Εφοδιαστική Αλυσίδα, με τη διαδικασία και τους παράγοντες προετοιμασίας της παραγγελίας, με τα συστήματα και τις μεθοδολογίες που αφορούν την καθαριότητα του χώρου εργασίας και την απογραφή των υλικών, με την έννοια του πελάτη και την ικανοποίηση αυτού, με τη γνώση βασικών κανόνων υγιεινής και ασφάλειας και με τα Πρότυπα Ποιότητας.

Υπάλληλος Διοικητικής Υποστήριξης (Γραφείου)

Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για τον Υπάλληλο Διοικητικής Υποστήριξης, ο οποίος πρέπει να διακατέχεται από ικανότητες διοίκησης και οργάνωσης της επιχείρησης, επίλυση προβλημάτων και αποτελεσματική ανάληψη πρωτοβουλιών. Η θέση απαιτεί πολλαπλές ικανότητες εξαιτίας της κατακόρυφης αύξησης αναγκών στο εργασιακό χώρο, βασικές γνώσεις οικονομικών, οργάνωσης, πληροφορικής, δημοσίων σχέσεων, σωστή διαχείριση χρόνου και οργάνωση, πνεύμα συνεργασίας και προσαρμοστικότητας. Σε κάθε, λοιπόν, σωστά διοικούμενη επιχείρηση ή οργανισμό ένα από τα στοιχεία που ξεχωρίζουν και δίνουν την σωστή εικόνα προς το κοινό που αποτελεί είτε το πελατολόγιο, τους συνεργάτες και τους προμηθευτές της επιχείρησης είναι οι επαγγελματίες υπάλληλοι Διοικητικής υποστήριξης του συγκεκριμένου οργανισμού.

Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος Επιχείρησης

Οι επιχειρήσεις και οι εσωτερικές τους δραστηριότητες αναπτύσσονται με πολύ γρήγορους ρυθμούς. Ένας αποτελεσματικός σύμβουλος επιχειρήσεων πρέπει να κατανοεί τη διαδικασία του στρατηγικού προγραμματισμού και την πορεία ανάπτυξης των στρατηγικών πλάνων. Παράλληλα, πρέπει να σκέφτεται στρατηγικά, δηλαδή να έχει την ικανότητα να κοιτάζει μακριά, να καταλαβαίνει το δυναμικό περιβάλλον μέσα στο οποίο λειτουργεί ο οργανισμός και να μπορεί να κατευθύνει τον οργανισμό αποτελεσματικά σε περιόδους αλλαγών. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για το «Χρηματοοικονομικό Σύμβουλο Επιχείρησης», ο οποίος αναλύει τις δομές και τις λειτουργίες μιας επιχείρησης ή ενός οργανισμού καθώς γνωρίζει τις σύγχρονες μεθόδους και τα συστήματα επικοινωνίας, προώθησης και προβολής.