Διοίκηση Τουριστικών Μονάδων

Η τουριστική βιομηχανία είναι μια από τις σημαντικότερες βιομηχανίες στο σύγχρονο κόσμο. Με την ανάπτυξη του διεθνούς τουρισμού, όλο και περισσότεροι άνθρωποι ταξιδεύουν πιο μακριά και πιο συχνά από ποτέ. Η σημασία του τουρισμού ως βιομηχανία και ως οικονομική δραστηριότητα, αναδεικνύεται μέσω πληθώρας στατιστικών στοιχείων, που δείχνουν την μεγάλη ανάπτυξή του. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για το εξειδικευμένο στέλεχος, το οποίο έρχεται σε επαφή με την έννοια του τουρισμού και του τουρίστα, τα βήματα και τα δικαιολογητικά για την έναρξη της δραστηριότητας ενός τουριστικού γραφείου, τα είδη των συμβολαίων με έναν tour operator, καθώς και τις ενέργειες που εκτελούνται πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος της τουριστικής περιόδου. Επίσης, γνωρίζει την έννοια του τουριστικού Marketing ως εργαλείο προώθησης του τουριστικού προϊόντος, τα κριτήρια για την επιλογή της κατάλληλης στρατηγικής marketing, τους σκοπούς του διαφημιστικού φυλλαδίου, καθώς και τα κανάλια του ίντερνετ. Τέλος, ο εκπαιδευόμενος αποκομίζει σημαντικά συμπεράσματα για το μέλλον των τουριστικών γραφείων βάσει των παραμέτρων που παρατίθενται για τις μεταβολές στον τουρισμό σήμερα.

Διοίκηση μονάδων εστίασης

Η εστίαση αποτελούσε ανέκαθεν μια από τις σημαντικότερες ανθρώπινες δραστηριότητες και είναι συνδεδεμένη με την καθημερινή ζωή και τις φυσικές ανάγκες επιβίωσης. Πιο συγκεκριμένα, με τον όρο επισιτιστικές επιχειρήσεις εννοούμε τις επιχειρήσεις εκείνες που δραστηριοποιούνται στην προσφορά φαγητών ή ποτών στον καταναλωτή, ως τελικό προϊόν. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για έναν εξειδικευμένο επαγγελματία, ο οποίος θα αποκτήσει μια πλήρη γνώση για την οργάνωση και διοίκηση μονάδων εστίασης και πιο συγκεκριμένα για τους χώρους εστίασης, τους κανόνες συμπεριφοράς, την καθαριότητα, τους τρόπους εξυπηρέτησης των πελατών και μια σειρά από λειτουργίες που θα τον βοηθήσουν να διατελέσει με επιτυχία το επάγγελμά του.

Διοίκηση Μονάδων Ζαχαροπλαστικής Τέχνης

Η αποτελεσματική ανάθεση αρμοδιοτήτων είναι ένα από τα κλειδιά της επιτυχούς διοίκησης μιας επιχείρησης. Για να δημιουργήσει κανείς μια επιτυχημένη εμπορική επιχείρηση θα πρέπει να συνδυάζει αυτήν την ανάθεση αρμοδιοτήτων με τα χαρακτηριστικά του καλού επιχειρηματία. Να έχει, δηλαδή, τα κίνητρα, τη διάθεση, τις ικανότητες και το χαρακτήρα που θα του επιτρέψουν να διακρίνει και να αξιοποιήσει μια επιχειρηματική ευκαιρία. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα στη Διοίκηση μονάδων ζαχαροπλαστικής τέχνης, καθώς γίνεται λόγος για σχεδιασμό των προϊόντων, για διοίκηση των διαθέσιμων πόρων και για λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών.

Ειδικές Εφαρμογές Ζαχαροπλαστικής Τέχνης: παρασκευές πρωινών και αρτοποιημάτων, διακόσμηση

Το επάγγελμα του Ζαχαροπλάστη είναι πολύμορφο. Περιλαμβάνει την παρασκευή γλυκών και παρασκευασμάτων που έχουν ως βάση τη ζάχαρη. Περιλαμβάνει την παρασκευή ζυμών σαν πρώτη ύλη για την κατασκευή κρουασάν και αρτοσκευασμάτων όπως επίσης περιέχει και τις παρασκευές φαγητών ζεστών και κρύων, που παρουσιάζονται σε μπουφέδες. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα πάνω στις Ειδικές Εφαρμογές Ζαχαροπλαστικής Τέχνης, στις παρασκευές των πρωινών και των αρτοποιημάτων και στη διακόσμηση, καθώς γίνεται λόγος για βασικές πρώτες ύλες και πώς μπορούν αυτές να χρησιμοποιηθούν με τα κατάλληλα εργαλεία.

Ειδικός Παραγωγής Καφέδων (Barista)

Ο καφές είναι ένα δημοφιλές ποτό και ένα σημαντικό εμπόρευμα. Υπάρχουν δεκάδες εκατομμύρια μικρού μεγέθους παραγωγοί στις αναπτυσσόμενες χώρες. Αν και η Ελλάδα δεν είναι χώρα παραγωγής καφέ, εξελίσσεται σε μία μεγάλη δύναμη όσον αφορά την κατανάλωσή του. Οι επιχειρήσεις που σχετίζονται με τον καφέ διευρύνουν όλο και περισσότερο την παρουσία τους στο χώρο. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για τον Barista, καθώς γίνεται λόγος για τα είδη του καφέ, τις ποικιλίες που επικρατούν στο εμπόριο, τις παραλλαγές του, τις τάσεις τις αγοράς καθώς και τις βασικές μεθόδους παρασκευής του.

Σερβιτόρος

Η εστίαση αποτελούσε ανέκαθεν μια από τις σημαντικότερες ανθρώπινες δραστηριότητες και είναι συνδεδεμένη με την καθημερινή ζωή και τις φυσικές ανάγκες επιβίωσης. Πιο συγκεκριμένα, με τον όρο επισιτιστικές επιχειρήσεις εννοούμε τις επιχειρήσεις εκείνες που δραστηριοποιούνται στην προσφορά φαγητών ή ποτών στον καταναλωτή, ως τελικό προϊόν. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για τον Σερβιτόρο, ο οποίος θα αποκτήσει μια πλήρη γνώση για τους χώρους εστίασης, τους κανόνες συμπεριφοράς, την καθαριότητα, τους τρόπους εξυπηρέτησης των πελατών και μια σειρά από λειτουργίες που θα τον βοηθήσουν να διατελέσει με επιτυχία το επάγγελμά του.

Στέλεχος Ανάπτυξης Οινοτουρισμού

Η παραγωγή κρασιού και η αμπελοκαλλιέργεια έχει πολύ μεγάλη ιστορία στην Ελλάδα. Στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αναλύονται θέματα που αφορούν στοιχεία οινολογίας, οινοτουρισμού και οινικού μάρκετινγκ. Αρχικά, γίνεται αναφορά στα γενικά στοιχεία Αμπελουργίας και Οίνου με τα ιστορικά τους στοιχεία και παρουσιάζονται οι γενικές γνώσεις του τουρισμού με την ιστορική εξέλιξη και τα είδη του. Επιπλέον, αναλύεται ο οινικός τουρισμός γενικά, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Εξετάζονται οι Δρόμοι του Κρασιού στην Ελλάδα και Διεθνώς. Γίνεται μια αναφορά σε θέματα που αφορούν τις διαδικασίες μάρκετινγκ και παρουσιάζονται θέματα σχετικά με το ηλεκτρονικό μάρκετινγκ.

Στέλεχος Εξυπηρέτησης Πελατών & Ανάδειξης Τουριστικής Εμπειρίας (Guest Experience Expert (GEE) in Tourism)

Στο μάθημα «Στέλεχος εξυπηρέτησης πελατών και ανάδειξης τουριστικής εμπειρίας» αναφέρονται διάφορα ουσιαστικά θέματα σχετικά με την τουριστική εμπειρία. Αρχικά το πρώτο θέμα σχετίζεται με την επικοινωνία και τους τρόπους επικοινωνίας, τη γλώσσα του σώματος καθώς και άλλες μορφές επικοινωνίας. Ένα επιπλέον θέμα που εξετάζει το εκπαιδευτικό πρόγραμμα αφορά απόψεις και οπτικές από την πλευρά του πελάτη και θέματα ποιότητας που συνδέονται με αυτόν. Επιπλέον ορισμένα θέματα αναφορικά με τον εργαζόμενο αναφέρονται στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα, όπως ο τρόπος ομαδικής εργασίας, θέματα διαχείρισης χρόνου και διαφορετικοτήτων καθώς και η γνώση θεμάτων τοπικής περιοχής. Τέλος είναι σημαντική η αναφορά στα θέματα τεχνολογίας και πώς αυτή μπορεί να υποστηρίξει όλη την διαδικασία της τουριστικής εμπειρίας.

Σύγχρονες Τάσεις Ζαχαροπλαστικής

Ο κλάδος της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες της οικονομίας των κρατών. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα πάνω στις σύγχρονες τάσεις στη Ζαχαροπλαστική Τέχνη, οι οποίες αφορούν βασικά θέματα υγείας και διατροφής, βασικές αρχές διατροφής καθώς και εξελίξεις στη βιομηχανία των τροφίμων.

Υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών σε επιχειρήσεις εστίασης

Το φαγητό σήμερα και η εστίαση αποτελούν στρατηγικής σημασίας υπηρεσίες για την οικονομία κάθε χώρας. Τα επισιτιστικά τμήματα που δημιουργούνται, αδιαμφισβήτητα, αποτελούν ένα σημαντικό κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας. Η ορθή οργάνωσή τους και η παροχή από αυτές ποιοτικών υπηρεσιών και προϊόντων προσφέρουν ένα ιδιαίτερα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα αποτελεί ένα εκπαιδευτικό βοήθημα για τον Υπάλληλο εξυπηρέτησης πελατών σε επιχειρήσεις εστίασης, ο οποίος πρέπει να διακατέχεται από επαγγελματική συμπεριφορά προκειμένου οι πελάτες να παραμένουν ικανοποιημένοι.